Wózek

Suma częściowa: €0.00
Całkowity: €0.00
Szukaj po numerze
Marka/Model

Obsługa klienta



Potrzebujesz pomocy? Nasi sprzedawcy chętnie Ci pomogą !

W czasie godzin otwarcia (często tez poza nimi), można się z nami skontaktować w następujący sposób :

Telefonicznie

Zadzwoń na nr: +31-(0)599 613237. Nasi sprzedawcy służą pomocą

Czat na żywo

Rozmawiaj bezpośrednio z naszymi sprzedawcami ( ze względu na wielu klientów możliwe jest kilkominutowe oczekiwanie)

WhatsAPP

Dodaj nr +31 599 613 237 do swoich kontaktów Whatsapp i rozpocznij rozmowę

Telegram @ReclycarBot

Jesteśmy dostępni pod @ReclycarBot

Messenger

Wejdź na stronę https://m.me/reclycar i wyślij wiadomość

E-mail

Prześlij swoje pytania lub uwagi na adres verkoop@reclycar.com

Zamiana/ odstąpienie od umowy


Prawo odstąpienia od umowy

W ciagu 14 dni od otrzymania zamówienia , maja państwo prawo do jego anulowania, bez podania powodu jego zwrotu. Po anulacji . Produkt należy odesłać rownież w przeciągu 14 dni. Następnie otrzymacie państwo zwrot kosztów zamówienia i kosztów wysyłki. Przesyłka zwrotna jest na koszt klienta. Jeżeli skorzystacie państwo z prawa anulowania zamówienia prosimy, aby produkt był odesłany w pierwotnym stanie wraz ze wszystkimi akcesoriami i ,o ile to możliwe , w oryginalnym opakowaniu. Anulowanie zamówienia należy zgłosić drogą e-mailową (verkoop@reclycar.nl) lub telefonicznie (+31-(0)599-613237). W ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, dokonamy przelewu kwoty zamówienia na państwa konto.

Zamiana na inny artykuł

Przy wymianie zamówionego u nas produktu ,obowiązują nastepujące procedury: zgłoś swój zwrot i zamianę droga e-mailową (verkoop@reclycar.nl) lub telefonicznie (0599-613237). W ten sposób przyspieszysz proces procedury zwrotnej. Należy podać swoje dane osobowe (imię i nazwisko), numer faktury oraz nazwę artykułu . Pamiętaj, aby odsyłany do wymiany produkt był kompletny, nieuszkodzony i o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu z dołączoną kopią faktury. Prosimy również o krótki opis powodu zwrotu przesyłki ,oraz na jaki artykuł ma być dokonana zamiana. Paczkę zwrotną można odesłać korzystając z usług n.p. PostNL. Po nadaniu paczki otrzymasz e-maila z potwierdzeniem i danymi umożliwiającymi śledzenie swojej przesyłki. Różnice w związku z wymianą na artykuł droższy lub tańszy , zostaną przez Reclycar rozliczone. Każda nadwyżka zostanie przelana na nr Twojego konta. Jeżeli produkt okaże się droższy , skontaktujemy się z Tobą aby omówić metody płatności.

Zwrot

Jeżeli kupiłeś u nas produkt, który nie pasuje lub jest nieodpowiedni, należy go odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania. Zwrot ten należy zgłosić droga e- mailową (verkoop@reclycar.nl) lub telefonicznie (+31-(0)599-613237) W ten sposób przyspieszysz proces procedury zwrotnej. Należy podać swoje dane osobowe ( imię i nazwisko), numer faktury i nazwę artykułu . Należy pamiętać, aby zamówienie zostało odesłane w ciągu 14 dni od otrzymania, w (o ile to możliwe) oryginalnym opakowaniu , z dołączoną kopią faktury. Prosimy również o krótki opis powodu zwrotu przesyłki . Odsyłając paczkę zwrotną, możesz skorzystać z usług n.p. PostNL. Po otrzymaniu przez nas zwrotu , jak najszybciej zostanie dokonany przelew na Twoje konto. Powiadomienie o statusie państwa zwrotu odbywa się droga e-mailową. Uwaga: koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. N.B. Jeżeli chcesz rozwiązać umowę , możesz skorzystać z ustalonego prawnie wzoru (PDF). Kliknij tutaj

Reklamacje


Zaleca się ,aby wszelkie uwagi i skargi w pierwszej kolejności zgłosić nam drogą e-mailową (verkoop@reclycar.nl). Jeśli problem nie zostanie rozwiązany ,krokiem następnym jest zgłoszenie do fundacji etykiety sklepów internetowych: Stichting WebwinkelKeur. Od 15 lutego 2016 roku istnieje również możliwość , dla konsumentów z EU, złożenia skargi poprzez platformę Eurodoradztwa Komisji Europejskiej (ODR). Adres internetowy to: http://ec.europa.eu/odr. Jeżeli Twoja skarga nie jest równocześnie rozpatrywana gdzie indziej, masz prawo złożyć ja przez platformę Unii Europejskiej.

Wysyłka & czas dostawy


SNaszym standardem, jest wysłanie zamówionych przez klienta artykułów jeszcze tego samego dnia. Dbamy o to, aby produkt był odpowiednio zapakowany. Większość przesyłek nadajemy korzystając z usług PostNL oraz Koopman Transmission. Uzależnione jest to od ciężaru i wielkości paczki.

Udogodnienia

Oprócz dostawy na adres podany na fakturze, istnieje możliwość dostarczenia przesyłki na terenie Holandii pod wybrany adres (na Waddeneiland uwzględnia się opóznienie). W ten sposób zamówione towary można odebrać w pracy, u znajomych, przyjaciół czy rodziny i jak najszybciej cieszyć się nowym zakupem.

Śledzenie paczki

Reclycar wysyła do klienta (o ile zostanie on wydany przez firmę transportową) kod, dzięki któremu możliwe jest śledzenie zamówienia od drzwi do drzwi.

Dostępność artykułu

Jeżeli zamówiony artykuł nie jest dostępny , otrzymasz powiadomienie w formie e-maila z informacją o ewentualnym okresie oczekiwania na dany produkt.

Koszty wysyłki

O kosztach przesyłki decyduje zawartość twego koszyka. Każdy produkt posiada z góry określony przez producenta koszt wysyłki . Reclycar.com nie sumuje tych kwot. Płacisz za wysyłkę tyle, ile wynosi najdroższa przesyłka z twojej listy.

Metody płatności


Reclycar kładzie nacisk na to, aby w sposób łatwy i bezpieczny mogli państwo przeglądać nasza stronę internetową oraz dokonywać zakupów . Oferujemy wybór z nastepujących sześciu sposobów płatności : - Mastercard
- Visa
- Paypal
- Maestro
- płatność z góry w formie przelewu lub płatności mobilnej

Karty kredytowe

W Reclycar możesz również skorzystać z płatności kartą Visa lub MasterCard. Połączenie dokonane zostaje poprzez specjalny serwer SSL, który chroni Twoje dane osobowe. Po uzyskaniu potwierdzenia, Twoje zamówienie zostanie natychmiast wysłane . Jeśli tranzakcja miała miejsce przed godzina 16.30 , przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia. Dokonywanie płatności kartą kredytową jest bezpieczne i proste.

Płatności mobilne i przelewy

Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie w formie e-maila. Jeżeli zdecydowałeś się na rozliczenie dokonując przelewu lub płatności mobilnej, prosimy o podanie numeru zamówienia. Płatności należy dokonać na numer konta: Rabobank: 15.88.23.885
Dodatkowe informacje do przelewów zagranicznych:
IBAN:NL05RABO0158823885 i BIC:RABONL2U